کارخانه سینما سینمای موسیقی مراسم ها

کارخانه: سینما سینمای موسیقی مراسم ها سینمایی بازیگران تلویزیون تلویزیون سامان مقدم اهالی سینما مهران مدیری

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات بانوان هم باید به ورزشگاه بروند/ آیا شجاعی به تیم ملی دعوت نمی‌شود؟ ، قلعه‌نویی

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن تیمش را “مظلوم‌ترین تیم ادوار لیگ برتر” دانست و راجع به شرایط این تیم و پرسشها روز فوتبال کشور عزیزمان ایران صحبت کرد.

بانوان هم باید به ورزشگاه بروند/ آیا شجاعی به تیم ملی دعوت نمی‌شود؟ ، قلعه‌نویی

قلعه نویی: بانوان هم باید به ورزشگاه بروند/ آیا شجاعی به تیم ملی دعوت نمی شود؟

عبارات مهم : ایران

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن تیمش را “مظلوم ترین تیم ادوار لیگ برتر” دانست و راجع به شرایط این تیم و پرسشها روز فوتبال کشور عزیزمان ایران صحبت کرد.

به گزارش ایسنا، امیر قلعه نویی در رابطه با تیم فوتبال ذوب آهن، اظهار کرد: ما در طی چهار هفته گذشته ۱۰ امتیاز گرفتیم و فقط یک گل خورده داشتیم. به گفته کارشناسان داوری مظلوم ترین تیم ادوار لیگ برتر تیم ذوب آهن بوده هست. ما از ابتدای فصل مشکلاتی داشتیم. به عنوان نمونه بازیکنانی داشتیم که هنگامی که که می خواستم قرارداد ببندم روی آنها حساب کرده بودم. هنگامی که شما در یک کلوب مشغول می شوید باید جهت خود برنامه ای در نظر داشته باشید. به عنوان نمونه روی یک امکاناتی برنامه ریزی می کنید. این بازیکنان از تمرکز خوب و کافی برخوردار نبودند. بعضی از بازیکنان که روی آنها حساب باز کرده بودیم آن کارایی مورد نیاز را درون زمین به نمایش نگذاشتند. ما در چند بازی اخیر عملکرد بهتری داشتیم. تیم ما روان تر و با عرق بیشتری بازی می کند. ما باید بازی به بازی بهتر شویم و نقاط ضعفمان را از بین ببریم و نقاط قوتمان را نیرومند تر کنیم.

بانوان هم باید به ورزشگاه بروند/ آیا شجاعی به تیم ملی دعوت نمی‌شود؟ ، قلعه‌نویی

او راجع به شهرآورد اصفهان که جمعه برگزار می شود، بیان کرد: هر لحظه بازی های اصفهان سرآمد بوده هست. تا زمانی که من در سپاهان بودم هر لحظه دیدارهای مان با ذوب آهن از جذابیت خاصی برخوردار بود. امیدوارم که این بازی هم بازی خوبی شود. ما با توجه به شرایطمان در جدول رده بندی باید سه امتیاز بازی را بگیریم. البته سپاهان تیم بسیار خوبی است و از مربی خوبی نیز بهره می برد. اعتقاد من بر این است که سپاهان در جایگاه مهم خود در جدول رده بندی قرار ندارد.

قلعه نویی که در برنامه “تهران ورزشی” رادیو پایتخت کشور عزیزمان ایران صحبت می کرد، راجع به حضور ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا، اظهار کرد: انسان به امید زنده هست. ذوب آهن کلوب ساختارمداری هست. در دو سال گذشته بودجه این کلوب ۲۸ میلیارد تومان بوده هست. ذوب آهن از نظر سیستم کلوب داری واقعا خیلی خوب هست. به نظرم با ۱۲ میلیارد تومان سخت است که چنین باشگاهی را اداره کرد. من از همین جا قول می دهم که یکی از تیم های خوب کلوب های آسیا باشیم. می رویم که از نام کشور عزیزمان ایران در جام کلوب های آسیا دفاع کنیم چون تیم ما دارد آرام آرام به آن چیزی که من دوست دارم می رسد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن تیمش را “مظلوم‌ترین تیم ادوار لیگ برتر” دانست و راجع به شرایط این تیم و پرسشها روز فوتبال کشور عزیزمان ایران صحبت کرد.

سرمربی ذوب آهن راجع به اتفاقات اخیر بر روی سکوهای ورزشگاه و جنجال هایی که هواداران به پا کردند، گفت : ما باید به چند سال گذشته برگردیم و ببینیم که در طی این سال ها چه چیزی هایی به جوانان داده ایم و انتظار داریم چه چیزی بگیریم. احترام گذاشتن به حریف واجب هست. همه دنیا از فوتبال لذت می برند، چه ببرند و چه ببازند. به عنوان نمونه بعد از فرگوسن تیم منچستر دیگر به آن شرایط خوب بازنگشت. با این شرایط آیا شما دیده اید که استادیوم اولدترافورد خالی از تماشاگر باشد؟ این برمی گردد به یک جامعه پویا. جامعه جوان جهت خودش برنامه دارد. آسیب هایی که جوانان ما را دنبال می کنند خیلی مسئله هست. من هر لحظه این را گفته ام که تمرین را جهت این باز می گذاریم که جوانان بیایند و تمرین را ببینند به این علت که به جاهای آلوده نروند. ما الکی بر سر در کلوب هایمان می نویسم “باشگاه ورزشی – فرهنگی.” ما جهت جوانان چه کار فرهنگی انجام داده ایم؟ جوانان پرسشها اقتصادی دارند. ما حدیثی داریم که می گوید: “وقتی که فقر از در وارد می شود ایمان از پنجره خارج می شود.” ما کشور ثروتمندی هستیم و باید به فکر جوانان مملکت باشیم.

او در ادامه گفت : آیا مسعود شجاعی نباید در ترکیب تیم ملی باشد؟ آیا بانوان ما نمی توانند در استادیوم ها حاضر باشند. نام کشور ما، نامی خانمانه هست. آیا باید بانوان سوریه بتوانند در استادیوم حاضر شوند ولی بانوان کشورمان نه. ما باید ساختن فرهنگ کنیم تا بانوانمان بتوانند در استادیوم حضور داشته باشند. در دفاع مقدس چقدر از بانوان ما مجروح یا شهید شدند؟ جامعه متعلق به بانوان است.

او در پاسخ به این پرسش که دادگان رییس اسبق فدراسیون فوتبال گفته است که هنگامی که مدیران ورزشی زد و بند می کنند حواشی اش به سکوها کشیده می شود، آیا شما این عنوان ها را تایید می کنید گفت: دادگان جزو بزرگ مردان فوتبال کشور عزیزمان ایران است و واقعا از قدیم الایام او را می شناسم. انسانی هم مومن و هم مسلمان هست. بین مومن و مسلمان بودن خیلی تفاوت هست. هر چه می گوید از روی دلسوزی می گوید. راجع به مهندسی انتخابات من نمی توانم نظری بدهم. دادگان دلش جهت ورزش و فوتبال می سوزد. کسی است که هم تحصیلات دانشگاهی دارد و مسئولیت های متفاوت داشته و هم خاک این فوتبال را خورده است.

بانوان هم باید به ورزشگاه بروند/ آیا شجاعی به تیم ملی دعوت نمی‌شود؟ ، قلعه‌نویی

قلعه نویی با بیان این که “ایراد ما این است که نمی توانیم کار مشارکتی انجام دهیم” تاکید کرد: من نه اصلاح طلبم و نه اصول گرا. در همین انتخابات های گذشته ما یک بار به اصول گراها رای می دهیم و یک بار به اصلاح طلبان رای ولی آخرش می بینیم که اتفاقی نمی افتد. ما باید کشور عزیزمان ایران را دوست داشته باشیم و جهت کشور عزیزمان ایران زحمت بکشیم و به فکر جامعه مان باشیم. ما کار مشارکتی بلد نیستیم و هنگامی که گروهی می رود و گروه دیگری می آید، دیگر توانایی های گروه قبلی در نظر گرفته نمی شود. هر گروه سیاسی نیروهای خودش را می آورد و از تجارب گروه قبلی استفاده نمی شود. هزینه ای که جامعه جهت این مدیر داده است اهمیت پیدا نمی کند. دوره های دوم رییس جمهوری معمولا کیفیتش پایین تر از دوره اول است چون شاید این طور فکر می کنند که چهار سال دیگر زیاد نیستند.

او بیان کرد: من پیشنهادی به آقای کفاشیان کردم که قبول نکرد. زمانی که کفاشیان رییس فدراسیون بود و من مسئول کمیته فنی تیم های ملی بودم به او گفتم کمیته ای به نام کمیته تشریفات درست کند و همه روسای گذشته فدراسیون فوتبال در این کمیته عضو باشند و هر یک یا دو ماه، یک بار جلسه ای با حضور آن ها برگزار شود تا از تجارب آن ها استفاده شود. کشورهای پیشرفته از همه نیروها در رده های متفاوت مدیریتی استفاده می کنند. در این کشورها هنگامی که رییس جمهور تازه می آید حدود ۱۰۰ نفر جابه جا می شوند ولی در مملکت ما شاید حدود ۱۷ هزار مدیر جابه جا می شوند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن تیمش را “مظلوم‌ترین تیم ادوار لیگ برتر” دانست و راجع به شرایط این تیم و پرسشها روز فوتبال کشور عزیزمان ایران صحبت کرد.

سرمربی اسبق تیم ملی راجع به برنامه کی روش جهت در اختیار گرفتن بازیکنان کلوب ها و این که آیا این می تواند به اصلاح عملکرد تیم ملی در جام جهانی یاری کند یا خیر گفت: کمتر از یک سال به جام جهانی باقی مانده هست. باید تعامل خیلی خوبی بین تیم ملی و کلوب ها باشد. تیم ملی خوب حاصل یک لیگ خوب و کلوب های خوب هست. کی روش هم جهت تیم ملی برنامه ریزی کرده است ولی این جا یک مساله وجود دارد. یک بازیکن از تیم شهرستانی بعد از بازی اش با یک پرواز باید به پایتخت کشور عزیزمان ایران بیاید. شما می دانید که ارتفاع و پرواز مانند یک ماده بیهوشی هست. یعنی هنگامی که بازیکن سوار هواپیما می شود انگار به بدنش ماده بیهوشی تزریق شده است هست. این بازیکن در هفت روز باید دو تا بازی انجام دهد و بین پنج تا شش پرواز انجام دهد. این بازیکن در مدت کوتاهی به نظر من فرسوده می شود. این برنامه جهت تیم های تهرانی به نظر من بسیار ایده آل هست. آمار آقای کی روش نشان داده که یک مربی بادانش است ولی از نظر علمی من می گویم که این کار جهت بازیکنان تیم های شهرستانی نتیجه های خوبی ندارد و نه تنها ریکاوری نمی شوند بلکه افت بدنی هم پیدا می کنند.

او در پاسخ به سوالی راجع به نتیجه های خوب پرسپولیس و این که علت این موفقیت ها را چه می داند گفت: سرمربی عمود خیمه یک تیم است ولی موارد دیگر هم خیلی می تواند در موفقیت یک تیم نقش داشته باشد. تیم های مدیریتی، امکانات مالی و بازیکنان خیلی می تواند در عملکرد یک تیم تاثیر داشته باشد. برانکو دوست عزیز من هست. هنگامی که من مربی تیم ملی شدم اجلاسی در برلین برگزار شد که در آن، هم من حضور داشتم و هم برانکو. در آن اجلاس آقای ساعدی فر هم حضور داشتند و تمام تجربیاتش را در اختیار من گذاشت. به نظر من مسلمانی یعنی همین. پرسپولیس هم بازیکنان خوبی دارد، هم مربی خوبی دارد و هم مدیران این کلوب زحمات خوبی کشیده اند. پرسپولیس در حال حاضر جزو تیم های خوب است و این را باید قبول کنیم.

بانوان هم باید به ورزشگاه بروند/ آیا شجاعی به تیم ملی دعوت نمی‌شود؟ ، قلعه‌نویی

واژه های کلیدی: ایران | برنامه | جوانان | فوتبال | بازیکنان | برنامه ریزی | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار