کارخانه سینما سینمای موسیقی مراسم ها

کارخانه: سینما سینمای موسیقی مراسم ها سینمایی بازیگران تلویزیون تلویزیون سامان مقدم اهالی سینما مهران مدیری

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری خیز مهران مدیری جهت تسخیر سینما

مهران مدیری، ستاره و صورت محبوب تلویزیون، بعد از ۲۴ سال کارگردانی در تلویزیون با ساخت فیلم «ساعت ۵ عصر» به سینما آمده و باتوجه به فضای کمدی و متفاوت اثر، انتظار

خیز مهران مدیری جهت تسخیر سینما

خیز مهران مدیری جهت تسخیر سینما

عبارات مهم : سینما

مهران مدیری، ستاره و صورت محبوب تلویزیون، بعد از ۲۴ سال کارگردانی در تلویزیون با ساخت فیلم «ساعت ۵ عصر» به سینما آمده و باتوجه به فضای کمدی و متفاوت اثر، انتظار می رود اتفاقات خوبی را در مواجهه با مردم و گیشه رقم بزند. مراسم اکران شخصی نخستین فیلم سینمایی مدیری به عنوان کارگردان، شامگاه دوشنبه با حضور جمعی از اشخاص مشهور سینما، تلویزیون و موسیقی و اهالی رسانه در پردیس سینمایی کوروش برگزار شد؛ مراسمی که مهران مدیری آن را بزرگ ترین اکران شخصی سینمای کشور عزیزمان ایران خواند.

به گزارش جام جم، ساعت ۵ عصر که پیش فروش بلیت های آن در سینماها شروع شده است و از جمعه در سینماهای کشور اکران می شود، نخستین فیلم سینمایی مهران مدیری است و همه منتظر هستند تا ببینند موفقیت این کمدین بزرگ و دوست داشتنی در سینما هم تکرار می شود یا نه. البته مدیری به عنوان بازیگر حضورهای هرازگاهی در سینما داشته و بازی در فیلم های «دیدار» (محمدرضا هنرمند)، «توکیو بدون توقف» (سعید عالم زاده)، «همیشه پای یک زن در میان است» (کمال تبریزی)، «دایره زنگی» (پریسا بخت آور) و «پل چوبی» (مهدی کرم پور) را در کارنامه دارد. به این آثار باید صداپیشگی در «تهران ۱۵۰۰» ساخته بهرام عظیمی را هم اضافه کرد.

خیز مهران مدیری جهت تسخیر سینما

اما این نخستین بار است که مدیری به عنوان کارگردان، در سینما فیلم می سازد و از این نظر بازخورد مخاطبان در این نخستین گام، اهمیت فراوانی جهت او دارد. البته اعتبار درخشان کار در تلویزیون و ساخت مجموعه های موفق و پربیننده ای چون ساعت خوش، پاورچین، نقطه چین، شب های برره، مرد هزارچهره، درحاشیه و البته «دورهمی»، خیال این صورت و دوستدارانش را جهت تضمین موفقیت در سینما تا حد زیادی راحت کرده هست. درصورت موفقیت «ساعت ۵ عصر» که باتوجه به کیفیت و مضمون و ساختار متفاوت آن قابل آینده نگری هم هست، سینمای کشور عزیزمان ایران می تواند از این به بعد در کنار دیگر فیلمسازان و بازیگران موفق، روی حضور موفق مهران مدیری کارگردان هم حساب کند.

حضور اشخاص سرشناس؛ از علیزاده تا فردوسی پور

مراسم اکران شخصی ساعت ۵ عصر، پر از اشخاص محبوب و مشهور در رشته های متفاوت هنری بود و باعث شد عیار برنامه اوج برود و شبی به یادماندنی و خاطره انگیز را جهت حاضران بسازد.

مهران مدیری، ستاره و صورت محبوب تلویزیون، بعد از ۲۴ سال کارگردانی در تلویزیون با ساخت فیلم «ساعت ۵ عصر» به سینما آمده و باتوجه به فضای کمدی و متفاوت اثر، انتظار

هیاهوی مراسم و حضور انبوه اشخاص آشنا، باعث شد توجه مردم حاضر در دیگر طبقات پردیس کوروش هم به ماجرا جلب شود و آنها جهت دیدن و گرفتن تصویر با بازیگران محبوب و دیگر اسم های آشنا شده است در برابر محوطه ورودی سالن پذیرایی و نمایش فیلم تجمع کنند. این حضور اگرچه کمی باعث بی نظمی شد، ولی بر شورحال مراسم افزود و هنرمندانی که جهت گرفتن تصویر در جایگاه خاص و برابر عکاسان رسانه ها ژست می گرفتند، همزمان به ابراز احساسات مردم هم پاسخ می دادند.

به جز بازیگران و عوامل فیلم از جمله مهران مدیری، سیامک انصاری، امیر جعفری، آزاده صمدی و نگین معتضدی صورت هایی چون حسین علیزاده، رضا عطاران، همایون شجریان، سالار عقیلی، سامان احتشامی، رضا یزدانی، نادر مشایخی، مژده لواسانی، فرزاد حسنی، محمد سلوکی، رویا تیموریان، آزیتا حاجیان، ملیکا شریفی نیا، پژمان بازغی، امیرمهدی ژوله، علی انصاریان، علی اوجی، نرگس محمدی، کوروش تهامی، حسین پاکدل، عاطفه رضوی، الیکا عبدالرزاقی، سامان سالور، حبیب رضایی، رامبد جوان، مهتاب کرامتی، بهاره کیان افشار، علی ضیاء، سیدضیاءالدین دری، سامان مقدم، هوشنگ گلمکانی،شیلا خداداد، سام نوری، فرهاد اصلانی، بهمن فرمان آرا، علی قربان زاده، برزو ارجمند، کامران تفتی، بابک حمیدیان، مینا ساداتی، چنگیز جلیلوند، سروش جمشیدی و عادل فردوسی پور در این مراسم حضور داشتند. حضور محمدباقر نوبخت، معاون مدیر جمهور و سخنگوی قوه مجریه در این اکران شخصی هم از نکات جالب توجه و قابل اشاره است.

اجرای سالار عقیلی و سامان احتشامی

خیز مهران مدیری جهت تسخیر سینما

سالار عقیلی، خواننده موسیقی سنتی کشورمان در شروع مراسم که با اجرای علی اوجی برگزار شد، همراه همسرش حریر شریعت زاده و گروهش روی صحنه آمد و دو قطعه موسیقی را جهت حاضران اجرا کرد. سامان احتشامی، نوازنده پیانو هم در بخش دیگری از برنامه روی صحنه آمد و با پیانو شیرین کاری کرد و قطعات خاطره انگیزی از موسیقی کشور عزیزمان ایران و دنیا را جهت مهمانان نواخت و آنها را سر ذوق آورد.

رفتار محترمانه مدیری

مهران مدیری در نخستین اکران شخصی فیلم خود، رفتاری محترمانه و صمیمانه داشت و کاری کرد که کمتر در چنین مراسم ها و رونمایی هایی نمونه آن را دیده بودیم. او در ابتدای مراسم، جایی از سالن سینما ایستاد و با لبخند و با روی گشاده به همه مهمانان خوشامد گفت و در آخر نمایش فیلم هم نزدیکی در خروج ایستاد و محترمانه آنها را بدرقه کرد. مهران مدیری در بخشی از مراسم و پیش از شروع نمایش فیلم، روی صحنه آمد و دقایقی جهت حاضران صحبت کرد. او در این بخش جای سه نفر را در این مراسم خالی کرد؛ بازیگران و صورت های معروف فقید علی معلم، افشین یداللهی و عارف لرستانی.

مهران مدیری، ستاره و صورت محبوب تلویزیون، بعد از ۲۴ سال کارگردانی در تلویزیون با ساخت فیلم «ساعت ۵ عصر» به سینما آمده و باتوجه به فضای کمدی و متفاوت اثر، انتظار

کارگردان ساعت ۵ عصر گفت: امشب بزرگ ترین اکران شخصی در تاریخ سینمای کشور عزیزمان ایران هست، هنرمندی نیست که در جمع ما نباشد! این شگفت انگیز و منتی است که بر سر من گذاشتید. تقریبا ۹۵ درصد همه اهالی سینما، تئاتر، رادیو، تلویزیون، موسیقی، منتقدان، رسانه ها و خبرنگاران حضور دارند و اگر من بخواهم اسم ببرم باید الان ۶۳۰ اسم را بگویم، ممکن است یک مقدار حوصله تان سر برود!

مدیری سپس به احترام تماشاگرانی که به علت تکمیل ظرفیت در سالن مهم حضور نداشتند و در سالن ۲ بودند، دقایقی کوتاه به آنجا هم رفت و جهت آنها صحبت کرد. او در برگشت به سالن مهم سراسیمه روی صحنه آمد و ضمن نگرانی، شوخ طبعی همیشگی اش را هم فراموش نکرد. او از جمعیت پرسید: دخترم (شهرزاد) اینجاست؟ من گمش کردم. بعد حاضران جواب می دهند سالن ۲ است و دارد می آید. مدیری هم لبخندی زد و گفت: فکر کردم لابد مرا پیچانده!

خیز مهران مدیری جهت تسخیر سینما

مردی که فقط تا ۵ عصر وقت دارد

سیامک انصاری در «ساعت ۵ عصر» نمونه کامل همان شخصیت فلک زده و بدبیاری را بازی می کند که در بعضی مجموعه های تلویزیونی مهران مدیری عهده دار بود. او یک روز صبح از خواب بیدار می شود، ولی تلفنی از بانک به او می گوید که فقط تا ساعت ۵ عصر وقت دارد آخرین قسط منزل اش را بپردازد، وگرنه منزل را از دست خواهد داد. این تازه شروع ماجراست و شخصیت مهرداد پرهام (انصاری) درگیر اتفاقات عجیب و غیرمنتظره ای می شود. کمدی اجتماعی مدیری، استاندارد و کیفیتی دارد که می تواند خوشایند تماشاگران طیف های متفاوت قرار بگیرد و بحث هایی را هم میان مخاطبان ایجاد کند. آزاده صمدی، امیر جعفری، رسول نجفیان، نگین معتضدی و مهران مدیری، از دیگر بازیگران ساعت ۵ عصر هستند. مدیری نویسنده و تهیه کننده فیلم هم است.

واژه های کلیدی: سینما | سینمای | موسیقی | مراسم ها | سینمایی | بازیگران | تلویزیون | تلویزیون | سامان مقدم | اهالی سینما | مهران مدیری


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار