کارخانه سینما سینمای موسیقی مراسم ها

کارخانه: سینما سینمای موسیقی مراسم ها سینمایی بازیگران تلویزیون تلویزیون سامان مقدم اهالی سینما مهران مدیری

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار سیاست خارجی جایگزینی جهت برجام وجود ندارد / جانسون

وزیر خارجه انگلیس در نشست بروکسل با تاکید بر اینکه کشور عزیزمان ایران به تعهدات برجامی خود پایبند بوده است و آژانس نیز آن را قبول کرده است گفت: تاکنون کسی نتوان

جایگزینی جهت برجام وجود ندارد / جانسون

جانسون: جایگزینی جهت برجام وجود ندارد

عبارات مهم : ایران

وزیر خارجه انگلیس در نشست بروکسل با تاکید بر اینکه کشور عزیزمان ایران به تعهدات برجامی خود پایبند بوده است و آژانس نیز آن را قبول کرده است گفت: تاکنون کسی نتوانسته است جایگزینی جهت برجام ارائه دهد.

به گزارش ایسنا به نقل از رویترز، بوریس جانسون وزیر خارجه انگلیس در کنفرانس خبری یکسان وزرای خارجه چهار کشور مهم اروپایی در بروکسل راجع به برجام و گفت وگوهایشان با همتای ایرانی خود گفت: این نشست بسیار مهم بود. ما اروپایی ها دور هم جمع شده است ایم تا نظری یکسان را بیان کنیم. اول اینکه ارزش زیادی جهت برجام قائلیم که توافق هسته ای با کشور عزیزمان ایران هست. ما معتقدیم که این دستاورد دیپلماتیک قابل توجهی بوده است.

جایگزینی جهت برجام وجود ندارد / جانسون

وی ادامه داد: این توافقنامه راهی جهت متوقف کردن مسیر کشور عزیزمان ایران در دستیابی به تسلیحات اتمی بوده است و همانطور که همکارانم هم گفتند کشور عزیزمان ایران به این توافقنامه پایبند بوده و این مسئله را آژانس بین المللی انرژی اتمی نیز قبول کرده است.

جانسون افزود: این مسئله جهت ما بسیار بسیار مهم هست. ولی همچنین روشن است که جهت ما اهمیت دارد حمایتی جهانی را از این توافقنامه ایجاد کنیم تا کشور عزیزمان ایران بتواند نشان دهد، همانطور که همکارانم گفتند، کشور و همسایه ای خوب در منطقه هست. به همین علت مشروع و درست است که ما به موازات و غیرمرتبط با برجام، باید روی کارهایی تمرکز کنیم که کشور عزیزمان ایران می تواند جهت کمک به حل بحران وحشتناک یمن انجام دهد و به پیشبرد فرایند صلح در سوریه و حل دیگر پرسشها در منطقه کمک کند.

وی همچنین اظهار کرد: آنهایی که با برجام مخالفند باید راه حل بهتری ارائه کنند که ما تا کنون چنین راه حلی ندیده ایم. من همچنین فکر می کنم اگر بتوانیم این توافقنامه را حفظ کنیم، چیزی که خیلی امیدوارم می توانیم انجام دهیم.

وزیر خارجه انگلیس در نشست بروکسل با تاکید بر اینکه کشور عزیزمان ایران به تعهدات برجامی خود پایبند بوده است و آژانس نیز آن را قبول کرده است گفت: تاکنون کسی نتوان

او ادامه داد: مردم کشور عزیزمان ایران هم باید منافع اقتصادی حاصل از برجام را ببینند. به همین علت ما و دولت انگلیس به همراه یکدیگر و به همراه دوستان و شرکایمان در فرانسه و آلمان و دیگر کشورهای اروپایی و همچنین فدریکا موگرینی، همچنان به تلاشهایمان ادامه می دهیم تا استمرار برجام را حفظ کنیم.

واژه های کلیدی: ایران | جانسون | انگلیس | ایرانی | بوریس جانسون | اخبار سیاست خارجی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار